شیر بال ولو

شیر بال ولو یک دریچه ی توپ یک دریچه ی خاموش است که جریان یک مایع یا گاز را با استفاده از یک توپ چرخشی دارای حفره کنترل می کند. شیر بال ولو با چرخاندن توپ یک چهارم نوبت (90 درجه) در اطراف محور خود، رسانه می تواند از طریق جریان یا مسدود شود. شیر بال ولوبا یک عمر طولانی مشخص می شوند و حتی در زمانی طولانی از شیر استفاده نمی شوند. به عنوان یک نتیجه، آنها به عنوان یک شیر بال ولو تعویض و سپس به عنوان مثال دریچه دروازه محبوب تر است. علاوه بر این، آنها نسبت به انواع دیگر دریچه ها نسبت به مواد آلاینده مقاوم تر هستند. در نسخه های ویژه، شیر بال ولو، شیر کنترل ولو، شیر نیدل ولو دریچه های توپ نیز به عنوان یک شیر کنترل استفاده می شود. این نرم افزار به دلیل دقت نسبتا کم کنترل جریان جریان در مقایسه با سایر انواع دریچه های کنترل کمتر رایج است. با این حال، قیمت شیر بال ولو سوپ توپ نیز ارائه می دهد برخی از مزایای اینجا. به عنوان مثال، شیر هنوز هم مهر و موم قابل اعتماد را فراهم می کند، حتی در مورد رسانه های کثیف.

شیر کنترل ولو ممکن است دارای دو، سه یا حتی چهار پورت (دو طرفه، سه طرفه یا چهار طرفه) باشد. اکثریت قریب به اتفاق سوپاپ های توپ دو طرفه و دستی با یک اهرم عمل می کنند. هنگامی که شیر کنترل ولو باز می شود، اهرم در خط لوله قرار دارد. در موقعیت بسته، دسته عمود بر لوله است. دریچه های توپ به صورت دستی می توانند به سرعت بسته شوند و در نتیجه خطر چکش آب با رسانه های سریع جریان وجود دارد. بعضی از سوپاپ های توپ دارای یک انتقال هستند. شیر پروانه ای فولادی دریچه های 3 طرفه یک سوراخ L شکل یا T شکل دارند. در نتیجه، توابع مدار مختلف می توانند مانند توزیع یا مخلوط کردن جریان ها به دست آیند. در تصویر زیر، مدار عملکرد دریچه های دریچه های 3 طرفه به صورت طرح نشان داده شده است.


وبلاگ شرکت پارس سازه انرژی البرز دریچه ,کنترل ,جریان ,طرفه ,شوند ,دارای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

(موسسه خیریه فرشتگان آسمان بارانی(ملارد دستگاه جوجه کشی دماوند تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد طرفداران دردویل- فن پیچ طرفداران سریال بی باک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان hayealssalat وبسایت شخصی